6 uut ja arendavat mängu iseseisvaks nokitsemiseks

Tegu on inspireerivate ja harivate nuputamismängudega, kus igal mängul on uudne lähenemine. Kõikide mängude eesmärgiks on arendada lapse loogikat läbi mitmete erinevate tasemete. Mängud arendavad veel teisigi kognitiivseid oskuseid, näiteks planeerimine, probleemide lahendamine ja ruumiline mõtlemine. Tuleb muidugi arvestada, et antud mängud on mõeldud vaid ühele mängijale, kes nende kallal rahulikult nokitseb.
PS. See tähendab, et lapsevanematel on nüüd võimalus vaba aega saada ja paremini planeerida oma toimetusi kodukontoris

1. Koeraga jalutamas
Kui osav koerajalutaja sa oled?
Oskad sa hoida oma lemmikloomi piisava rihma otsas, et vältida pahandusi teiste kasside ja koertega? 80 väljakutset, kus pead koerad paigutama nii, et ei tekiks riidu, ja vaatama, et koerarihm sõlme ei läheks. Aga vaata ette, sest tegu ei pruugi olla tavalise jalutuskäiguga pargis.

Vaata lähemalt siit.
2. Jack ja oavars
Avasta klassikalise muinasjutu maagia selle 3D nuputamismänguga. Aita Jackil mööda oavart üles lossi juurde jõuda kukutades piltidega klotsid nii nagu lähteülesandes on näidatud. Tuleb aga tähele panna, et kukkudes need klotsid pöörlevad.

Loe lähemalt siit.
3. Värvipüüdja
Püüa kinni kiil!
Selles mängus pead konnade ja salamandritega kiili kinni püüdma. Selleks peab pusletükid mängulauale paigutama nii, et kõik konnad ja salamandrid oleks sama varvi nagu nad lähteülesandes on. Hoolega tuleb tähele panna, sest loomad on läbipaistvad ja nende värv muutub erinevates mängulaua kohtades.

Tutvu tootega teaduspoe kodulehel.
4. Templi lõks
Põgene liikuvast labürindist!
Oled sattunud lõksu. Pääsemiseks pead seinu ja treppe liigutama nii, et leiaksid väljapääsu. Esimestes ülesannetes leiad peale paari liigutust väljapääsu, aga mida edasi, seda keerulisem on pääseda.

Uuri lähemalt siit.
5. Liblikad
Siruta välja oma tiivad!
Libistamispusle, kus on juhuslikest osadest vaja kokku panna armas liblikate pusle. Esmalt vali endale sobiv ülesanne, pane kõik pusletükid paika nagu on vihikus näidatud ja siis asu lahendama!

Vaata lähemalt.
6. Teetõke
Püüa pätt kinni!
Kutsu kõik politseiüksused appi ja peata punane põgenev auto. Vali endale ülesanne, aseta punane auto ja hooned mängulauale nii nagu on vihikus näidatud. Seejärel ürita kõik kuus politseiautot panna paika nii, et punasel põgeneval autol pole ühtki pääsuteed.

Loe lähemalt.